kapiozo
Administrator
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 07:53, 17 10 2009 Temat postu: REGULAMIN |
|
|
1. Forum służy do wymiany poglądów pomiędzy Użytkownikami Forum na różne tematy, w przeznaczonych do tego działach.
2. Użytkownicy proszeni są o pisanie na temat, w odpowiednich działach. Jeśli interesujący Cię temat nie istnieje - stwórz go.
2.1 Przed napisaniem nowego tematu(postu) wybierz opcje SZUKAJ
2.2 Za dublowanie tematu można dostać ostrzeżenie od władzy forum
2.3 Tematy muszą być poprawnie zatytułowane zgodnie z zasadami
ortografii i pisowni oraz muszą jasno określać problem zawarty
w poście.
3. Zakazuje się pisania posta pod postem - proszę używać opcji "edytuj"
3.1 Zabrania się zaśmieca forum (np pisanie postów nie na temat,
pisanie posta pod postem)
4. Niemile widziane jest pisanie PoKeMoNaMi czy inną nofomoffom, używanie niezgodnej z zasadami polskiej gramatyki dużej ilości znaków interpunkcyjnych czy nadużywanie wielkich liter.
Wiadomości na forum i komentarze powinny być napisane zgodnie z zasadami gramatyki, ortografii i interpunkcji języka polskiego; polskie znaki diakrytyczne nie są wymagane, acz zalecane.
5. Zawartość każdego postu, jest wyrażeniem poglądów i opinii Autora, a nie osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie forum.
6. Zakaz umieszczania na forum materiałów pornograficznych, rasistowskich oraz materiałów o treściach związanych z narkotykami - osoby które takie materiały umieszczą dostaną bana.
7.KODUJ LINKI ZEWNĘTRZNE - niezakodowanie linku zewnętrznego do innych stron = WARN.
8. Każda paczka z tapetami/animacjami/innymi musi mieć w nazwie cali.fora.pl
9. Wszelkie treści reklamowe - bądź tekstowe, bądź graficzne - są zabronione.
Dotyczy to również reklamowania innych for- w podpisach, cboxie i postach
10. Użytkownik który nie dokona aktywacji konta do 14 dni, zostaje automatycznie usunięty.
11. Zakaz udostępniania linków pochodzących ze strony cali.fora.pl na innych stronach i forach.
12. Decyzje na Forum podejmowane są przez Administrację.
12.1 – Administracja podejmuje decyzję o nadawaniu rang.
12.2 – Aby zostać nagrodzony rangą, należy przysłużyć się dla forum.
Nikt kto dopiero się zarejestrował nie może zostać Moderatorem
(wyjątek stanowią założyciele forum).
13. Administracja ma prawo dokonywać zmian na Forum, a także ingerować w posty Użytkowników, które w jakiś sposób łamią Regulamin. Autor posta zostanie poinformowany o owym działaniu przez PW.
14. Za złamanie któregoś punktu regulaminu Administracja może udzielić Użytkownikowi Ostrzeżenia.
Ostrzeżenie nie jest metodą nacisku, a jedynie informacją o błędnym, w rozumieniu administracji, postępowaniu na forum.
15. W wypadku notorycznego łamania regulaminu Administracja może podjąć decyzję o banicji Użytkownika.
16. Na forum możesz mieć tylko jedno konto, i tylko jedna osoba może z niego korzystać, w przypadku wykrycia że jedna osoba korzysta z kilku kont, konto główne dostaje ostrzeżenie, natomiast pozostałe zostają zbanowane.
17. Korzystanie z forum, jest równoznaczne z akceptacją regulaminu!
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kapiozo dnia 08:00, 17 10 2009, w całości zmieniany 7 razy
|
|